Darmowy
webinar
Dowiesz się, jak skutecznie wspierać lekarza i pacjenta w leczeniu protetycznym – z empatią, profesjonalizmem i konkretnymi narzędziami
Otrzymasz gotowe schematy postępowania, praktyczne checklisty oraz wskazówki komunikacyjne, które możesz zastosować od razu w gabinecie
dyplomowana higienistka stomatologiczna
7 lat doświadczenia jako wykładowca i szkoleniowiec
ponad 10 lat doświadczenia jako asystentka i higienistka stomatologiczna
mgr Anna Makówka
PACJENT Z PROTEZĄ
– praktyczny przewodnik dla asystentek stomatologicznych
START 19:00
zyskaj kompetencje, które zwiększą Twój profesjonalizm i pewność siebie
spraw, że pacjenci będą wracać – z wdzięcznością i zaufaniem.
otrzymaj gotowe schematy i checklisty, które ułatwią Ci codzienną pracę,
zbuduj lepszą współpracę z lekarzem i całym zespołem,
uniknij nieporozumień i trudnych rozmów z pacjentami,
Pacjenci z protezami ruchomymi to często osoby starsze, z ograniczoną sprawnością oraz niewielką wiedzą zdrowotną.
To Ty możesz sprawić, że poczuje się bezpiecznie i profesjonalnie zaopiekowany – od pierwszej wizyty aż po kontrolę

Dołącz do webinaru i:
Dlaczego warto?
PROGRAM SZKOLENIA:

Jak zrozumieć pacjenta z protezą ruchomą?

  • krótkie przypomnienie tego czym są protezy ruchome
  • pacjent protetyczny – dane statystyczne
  • jakie są najczęstsze mity dotyczące protez
  • faza adaptacyjna: fizyczna vs. psychiczna
Rola asystentki w procesie protetycznym – pacjent z bezzębiem
  • udział asystentki od pierwszej wizyty po kontrolę
  • jakie informacje może pacjentowi przekazać asystentka stomatologiczna?
  • przykłady sytuacji trudnych i jak z nich wybrnąć (w tym skąd się biorą najczęstsze błędy w użytkowaniu protez?)
Zalecenia dla pacjenta z protezami wyjmowanymi – gotowe schematy
  • higiena protez krok po kroku (rano, wieczorem, w ciągu dnia)
  • gotowe checklisty i schematy dla gabinetu i pacjenta
  • ciekawostki dotyczące protez ruchomych
Jak rozmawiać z pacjentem protetycznym?
  • jak rozmawiać z pacjentem użytkującym protezy ruchome?
  • komunikacja niewerbalna
  • jak zwiększyć zaufanie i lojalność pacjenta?
Sesja pytań i odpowiedzi (Q&A).
dyplomowana higienistka stomatologiczna 

Od 2015 roku aktywna zawodowo higienistka stomatologiczna – swoje doświadczenie zbiera i wykorzystuje pracując z pacjentami w gabinetach higieny na terenie Łodzi.
Jako asystentka stomatologiczna aktywnie uczestniczy w procesach leczenia współpracując z lekarzami wszystkich specjalności.
Jest absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Łodzi na kierunkach Techniki Dentystyczne oraz Zdrowie Publiczne ze spec. Promocji Zdrowia.
Ukończyła również studia podyplomowe na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku: Przygotowanie pedagogiczne.
Od 2018 roku spełnia się jako nauczyciel na kierunku Higienistka Stomatologiczna w Centrum Rozwoju Edukacji WŁ w Łodzi.
Członek Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego oraz w latach 2019-2023 sekretarz zarządu w Sekcji Profilaktyki i Promocji Zdrowia PTS.
Współzałożycielka i obecna wiceprzewodnicząca Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Higienistek Stomatologicznych.
Od 2018 roku prowadzi autorskie szkolenia dla higienistek i asystentek stomatologicznych oraz liczne wykłady i warsztaty na najważniejszych wydarzeniach w branży stomatologicznej. Prowadzi własną firmę szkoleniową.
Jest autorką wielu publikacji m.in. w czasopiśmie „Stomatologia po dyplomie” i innych magazynach branżowych. W 2023 roku stała się jednym z autorów podręcznika „Dental Prophy II”.
mgr Anna Makówka
Spiker
Cases
Ten webinar jest dla Ciebie, jeśli:

pracujesz jako asystentka stomatologiczna lub higienistka,

masz kontakt z pacjentami z protezami ruchomymi,

chcesz zrozumieć potrzeby tej grupy pacjentów i skuteczniej z nimi współpracować,

chcesz uniknąć najczęstszych błędów w komunikacji i edukacji pacjenta,

zależy Ci na zdobyciu gotowych schematów działania i zaleceń do wdrożenia "od zaraz".

Czego się spodziewać po rejestracji?
Po rejestracji otrzymasz mailem potwierdzenie. Jesteś z nami!
W dniu X link do szkolenia otrzymasz e-mailem oraz SMS-em.
1
2
Co dalej? Czeka na Ciebie 1 godzina merytorycznego kontentu oraz sesja Q&A!
3
FAQ
Made on
Tilda