PRZEDprzedaż się skończyła
Przepraszamy, ale już nie możesz kupić udział w tym webinarze. Zapraszamy natomiast do wzięcia udziału w innych webinarach IKIGAI EDU Sp. z o.o.
jak przeprowadzić wizytę z pacjentem bólowym, a jak - z pacjentem kompleksowym?
jakie ważne elementy wpływają na sukces wizyty?
1,5 h webinar
dla stomatologów
dr n. med. Magdalena
Błachowska
Lek. dentysta z 7-letnim doświadczeniem
Idealna wizyta pierwszorazowego pacjenta
17.05
o godz. 19:00
co zrobić, żeby pacjent pierwszorazowy kontynuował u Ciebie leczenie?
Niestety możemy doświadczać sytuacji, w których pacjent po swojej pierwszej wizycie oraz rozwiązaniu przez nas jego problemu już do nas nie wraca.
Abyś mógł temu zapobiec i skutecznie pozyskiwać jak najwięcej długofalowych pacjentów, przygotowaliśmy ten webinar.
jak przeprowadzić wizytę z pacjentem bólowym, a jak - z pacjentem kompleksowym?
jakie ważne elementy wpływają na sukces wizyty?
1,5 h webinar
dla stomatologów
dr n. med. Magdalena
Błachowska
Lek. dentysta z 7-letnim doświadczeniem
Idealna wizyta pierwszorazowego pacjenta
17.05
o godz. 19:00
W przedsprzedaży do 22.03
co zrobić, żeby pacjent pierwszorazowy kontynuował u Ciebie leczenie?
Niestety możemy doświadczać sytuacji, w których pacjent po swojej pierwszej wizycie oraz rozwiązaniu przez nas jego problemu już do nas nie wraca.
Abyś mógł temu zapobiec i skutecznie pozyskiwać jak najwięcej długofalowych pacjentów, przygotowaliśmy ten webinar.
Podczas niego pokażemy Ci:

z jakich kluczowych elementów powinna składać się doskonała pierwsza wizyta

w jaki sposób uświadomić pacjentowi jego potrzeby i przekonać go do dalszego leczenia z Tobą

jakie konkretne schematy postępowania zastosować

jak powinna wyglądać wizyta pacjenta bólowego, a jak - wizyta pacjenta kompleksowego

PROGRAM SZKOLENIA
1

Kiedy zaczyna się wizyta pacjenta?

2
Rola rejestracji w odbiorze wizyty przez pacjenta.
3
Kto? Gdzie? Kiedy? Jak przywitać pacjenta i zaprosić go do gabinetu.
4
Kluczowe elementy wizyty pierwszorazowej - schematy postępowania wg. potrzeb pacjenta.
5
Rola obrazu i filmu w rozmowie z pacjentem.
6
Leczenie - co jest ważnym aspektem w trakcie wizyty? Na co zwracają uwagę pacjenci?
7
Podsumowanie wizyty - jak zachęcić pacjenta do kontynuacji leczenia?
Ukończyłam Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, na kierunku lekarsko-dentystycznym. Po studiach postanowiłam dalej rozwijać karierę naukową, uzyskując w 2020 roku tytuł doktora nauk medycznych.

W klinice Sorriso zajmuję się szeroko pojętą stomatologią zachowawczą oraz pełnym spektrum leczenia kanałowego zębów, obejmującym między innymi zabiegi endodontyczne pod mikroskopem przebiegające na jednej wizycie.

Przez cały okres swojej kariery zawodowej intensywnie zgłębiam wiedzę, o czym świadczą licznie ukończone kursy i konferencje naukowe.
dr n. med.
Magdalena Błachowska
SPIKER
Czego się spodziewać po rejestracji?
Po pomyślnej realizacji wpłaty otrzymasz mailem potwierdzenie. Jesteś z nami!
W dniu X (czyli 17.05) link do szkolenia otrzymasz mailem oraz SMS-em.
1
2
Co dalej? Czekają na Ciebie po 1,5+ godziny kontentu i sesja QA. Przed rozpoczęciem webinaru otrzymasz dostęp i przypomnienie, a po zakończeniu sesji będziesz mieć dostęp do nagrania na rok oraz otrzymasz certyfikat uczestnictwa.
3
FAQ
Pisz: info@human2human.info
NIP: 8982280091
Dzwoń: +48585859919
REGON: 522583546
IKIGAI EDU Sp. z o.o.
Made on
Tilda