Instrukcja techniczna – dostęp do szkoleń IKIGAI EDU
1. Logowanie do platformy
2. Gdzie znajdziesz szkolenie po zalogowaniu?
4. Certyfikaty i Egzaminy
5. Kiedy otrzymam fakturę?
6. Dostęp czasowy do wykupionych szkoleń
7. Najczęstsze pytania
8. Jak zobaczyć inne szkolenia w katalogu?
9. Wsparcie techniczne
3. Zalogowałem/am się, ale nie widzę zakupionego szkolenia na koncie – co robić?
1
Logowanie do platformy
Na podany przy rejestracji adres e-mail oraz numer telefonu wysłaliśmy informację o szkoleniu (mail + SMS).

⚠️ Uwaga!

Niektóre serwisy pocztowe (np. wp.pl, vp.pl, onet.pl, interia.pl, o2.pl) mogą blokować nasze wiadomości lub kierować je do folderu SPAM/Oferty.

👉 Dlatego nie czekaj na maila – najlepiej od razu zaloguj się na platformę:
1️⃣ Wejdź na stronę:
2️⃣ Wpisz swój e-mail podany przy rejestracji.
  • Jeśli logujesz się po raz pierwszy – kliknij „Nie pamiętam hasła”, aby ustawić własne.
3️⃣ Jeżeli link reaktywacyjny nie trafia na maila spawdź forlder SPAM lub OFERTY
4️⃣ Jeżeli dalej nie masz linku aktywacyjnego - skontaktuj się proszę z nami, a udzielimy pomocy
📧: info@human2human.info
📱: +48573588316
2
Gdzie znajdziesz szkolenie po zalogowaniu?
Po zalogowaniu przewiń stronę w dół
  • Wszystkie Twoje szkolenia będą tam widoczne od razu po aktywacji.

  • W przypadku kursów z harmonogramem – każda lekcja pojawia się zgodnie z planem (najczęściej w ciągu 2 dni roboczych po spotkaniu na żywo).
3
Zalogowałem/am się, ale nie widzę zakupionego szkolenia na koncie – co robić?
Najczęściej powodem jest zakup na inny adres e-mail.

Upewnij się, że logujesz się adresem, którego użyto przy zakupie.

❗ Jeśli chcesz, aby wszystkie Twoje szkolenia były widoczne na jednym koncie, napisz do nas z informacją, na którym adresie mailowym wolisz mieć wszystkie szkolenia.

📧 info@human2human.info
4
Certyfikaty i Egzaminy
Po ukończeniu szkolenia pod nagraniem szkolenia zobaczysz pole “Certyfikaty i Egzaminy” .
Mają Państwo do wyboru dwie formy certyfikatu:

1️⃣ Certyfikat potwierdzający udział (bez punktów edukacyjnych)
  • Kliknij przycisk “Pobierz” znajdujący się bezpośrednio pod wideo, wpisz swoje imię i nazwisko i zapisz dokument.

2️⃣ Zaświadczenie z punktami edukacyjnymi
  • Wypełnij ankietę – znajdziesz link pod nagraniem szkolenia; jest ona obowiązkowym wymogiem Izby Lekarskiej

Po wypełnieniu ankiety przewiń stronę nieco niżej i kliknij przycisk „Szczegóły egzaminu”.

Po ukończeniu testu można wygenerować i pobrać zaświadczenie z punktami edukacyjnymi.
5
Kiedy otrzymam fakturę?
  • Po każdym zakupie automatycznie wysyłamy fakturę pro forma.

  • Faktury VAT wystawiamy zbiorczo raz w miesiącu – najczęściej 1. dnia miesiąca następującego po zakupie, najpóźniej do 10. dnia tego miesiąca.

❗ Jeśli potrzebujesz faktury wcześniej – napisz do nas, wystawimy ją najszybciej jak to możliwe
6
Dostęp czasowy
  • ⏰ Standardowy dostęp: 12 miesięcy od daty zakupu (chyba że przy zakupie jest podany inny termin)

  • W tym czasie możesz oglądać nagrania bez limitu.
7
Najczęstsze pytania
8
Jak zobaczyć inne szkolenia w katalogu?
Wszystkie aktualnie dostępne szkolenia znajdziesz w naszym katalogu online.

👉 Wejdź tutaj:


Na stronie katalogu możesz:
  • przeglądać szkolenia według specjalizacji (np. endodoncja, ortodoncja, protetyka),
  • sprawdzić terminy i ceny nadchodzących kursów,
9
Wsparcie techniczne
  • Masz problem? Skontaktuj się z nami:
  • 📧 info@human2human.info
  • 📱 +48573588316
  • Nasz dział opieki klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00. Dokładamy wszelkich starań, by odpowiedzieć jak najszybciej.
Made on
Tilda